Workshop Natural Language Processing

De workshop zit vol! Je kunt dataschool@uu.nl mailen om op de reservelijst te komen, mocht er een deelnemer uitvallen.

Woensdag 17 juni organiseert Data School een workshop Natural Language Processing. We zijn erg verheugd dat de workshop zal worden verzorgd door Swen Mulderij, een expert op het gebied van data-analyse en tevens founder van BIGear en Mindmingle. De workshop zal zich richten op text classification en data retrieval. De wereld ontwikkelt zich in een richting waar het gebruik van data steeds belangrijker wordt. Daarom is kennis van programmeren erg nuttig en kan deze workshop een toevoeging zijn aan je CV!

Kennis van Python is een pre en kan eventueel worden verkregen met behulp van codeacademy (http://www.codecademy.com/en/tracks/python). Let op: basiskennis van Python over data structures en functions (niet classes) is nodig om de workshop te kunnen volgen.

Wanneer: Woensdag 17 juni, van 10.00 – 17.00u
Waar: De locatie wordt nog bekend gemaakt, maar het zal in ieder geval op de Universiteit van Utrecht plaatsvinden.

De kosten voor de workshop voor niet-studenten is €90 en voor studenten slechts €15 (!). Aanmelden voor de workshop NLP kan door een mail te sturen naar dataschool@uu.nl, vermeld in de mail of je student ben of niet. Graag zo snel als mogelijk aanmelden, uiterlijk voor vrijdag 12 juni.

Hopelijk zien we je 17 juni!