Twee workshops Python

Beide workshops zitten momenteel. Je kunt mailen naar dataschool@uu.nl om op de reservelijst te komen.

Iedereen heeft het erover, maar te weinig mensen doen het: Python. Python is een superhandige programmeertaal. Data School heeft een absolute expert bereid gevonden, Jan de Mooij, om jullie toe te laten treden in de wondere wereld van programmeren.

Maandag 19 oktober van 09.00-12.45 is de eerste workshop. Deze workshop is gefocust op een introductie met Python.

Maandag 26 oktober van 09.00-12.45 is de tweede, verdiepende workshop over Python.

Locatie voor beide workshops: ICU Descartes 2.08

Geïnteresseerd in één van de workshops of beide? Schrijf je in door te mailen naar dataschool@uu.nl.

Kosten student: €15,- voor één workshop, €22,50 voor beide workshops.
Kosten niet-student: €90,- voor één workshop, €135,- voor beide workshops.

Er is een maximum aantal plaatsen beschikbaar, dus schrijf je zo snel als mogelijk in.

Kijk voor meer informatie op het Facebook-event.